Devlet Desteği Randevu Sistemi

0
799

Sayın Velilerimiz,

Devlet Desteğine başvurmak için 10 Ağustos – 6 Eylül 2017 tarihleri arasında randevu alarak, aşağıdaki belgelerle birlikte okulumuza gelebilirsiniz.

RANDEVU ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ.

Başvuru için gerekli belgeler;

*Son 6 aya ait geçici gelir beyannamesi,

*Herhangi bir gelir beyan etmeyenler ise, mal müdürlükleri sosyal güvenlik kurumlarından 2017 yılında gelir getirici herhangi bir işi olmadığına dair resmi belge,

*Bordrolu çalışanlar için 2017 Mayıs Haziran Temmuz aylarından herhangi birinin toplam gelir durumunu gösteren belge,

*Varsa kardeşlerin üniversitesi de öğrenim durumunu veya üniversitede okumaya hak kazandığını gösterir belge.

Başvuru takvimi aşağıdaki gibidir.

2017-2018 ÖĞRETİM YILI EĞİTİM VE ÖĞRETİM DESTEĞİ BAŞVURU VE YERLEŞTİRME TAKVİMİ
TARİHYAPILACAK İŞLEM
10 Ağustos 2017 – 06 Eylül 2017Destekten Yararlanmak İsteyen Özel Okulların MEBBİS Üzerinden Başvuruları
10 Ağustos 2017 -06 Eylül 2017Destekten Yararlanmak İsteyen Öğrencilerin e-Okul Üzerinden Başvuruları
07 Eylül 2017Tercih İşlemi Yapabilecek Öğrencilerin İlanı
07 -14 Eylül 2017Öğrencilerin Tercih İşlemleri
15 Eylül 2017Yerleştirme Sonuçlarının İlanı
15 – 22 Eylül 2017Nakil ve Kesin Kayıt İşlemleri
25 Eylül 2017Ek Yerleştirme Sonuçlarının İlanı
25 – 29 Eylül 2017Ek Yerleştirme Kayıt İşlemleri

 

MEB tarafından yayınlanan 2017-2018 Öğretim Yılı Eğitim ve Öğretim Desteği Başvuru ve Yerleştirme e-Kılavuzu için TIKLAYINIZ.

 

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here